המלצות למשרדי יח"צ: 073-7843146

יחסי ציבור לעסקים קטנים

יח"צ לעסק קטן | חברות יחסי ציבור מומחים לעסקים קטנים

 

מצאו משרד יחסי ציבור לעסקים קטנים

אם החלטתם לפנות למשרד יחסי ציבור ובבעלותכם עסק קטן. הגעתם למקום הנכון. בישראל פועלים עשרות משרדי יחסי ציבור ואנו באים לעשות לכם סדר ולהפנות אליכם מספר משרדי יחסי ציבור שיתאימו לכם. אחרי מעל לעשור בעבודה בתחום ושיתופי פעולה עם משרדים שונים, אנו יודעים לחבר בין בתי עסק למשרדים מתאימים. נשמח גם לענות על כל שאלה שתהיה לכם. השירות שלנו ניתן ללא תשלום וללא התחייבות מצדכם. 

משרד יחסי ציבור לעסקים קטנים בקליק

צרו עמנו קשר באמצעות טופס צור הקשר בתחתית העמוד ונחזור אליכם בהקדם עם המלצות על משרדי יחסי ציבור מובילים ומומלצים לעסקים קטנים.

 

קצת על יחסי ציבור לעסקים

יחסי הציבור הם אחד מהכלים האפקטיביים ביותר לשיווק ומיתוג עסקים קטנים, בעיקר כאשר התקציב הוא מוגבל. לרוב, עסקים קטנים נאלצים להתמודד עם קשיים שיווקיים מורכבים יותר מאלה של עסקים גדולים וזאת בשל מיעוט כוח אדם, ניהול עצמאי של כל רמות העסק, תקציב מוגבל וכדומה. דווקא בשל כך, עבודת יחסי ציבור, היודעת "להרוויח" שטחי פרסום במדיות השונות היא אסטרטגיית שיווק ברת קיימה לעסק קטן.

בהכללה גסה, ניתן לומר כי בעלות של ריטיינר חודשי, העולה לרוב כמו עמוד פרסום בודד, ניתן לקבל חשיפה רחבה במדיה, בכלי תקשורת שונים באמצעות עבודת יח"צ ובתנאי שנעשית עבודת קריאייטיב נכונה.

 

אם אתם זקוקים לשירות יחסי ציבור עבור עסק קטן שבבעלותכם, השלב הראשון הוא לאפיין את סוג העסק ולהגדיר מה הן המטרות השיווקיות שלכם. השלב הבא הוא למצוא משרד יחסי ציבור שמתמחה בנישה שלכם ומותאם לעבוד עם עסקים קטנים. לרוב, משרדי יחסי הציבור העובדים עם עסקים קטנים, הם משרדי בוטיק עם צוות של 2-3 אנשים העובד עם מספר מצומצם של לקוחות. היתרון במשרד בוטיק הוא ביכולת שלו להעניק יחס אישי וצמוד לכל לקוח

 

יחסי ציבור לעסקים קטנים איך זה עובד?

משרדי יחסי הציבור בארץ מתמחים ברוב המקרים בנישה ספציפית או מורכבים מכמה מחלקות שכל אחת אחראית על תחום אחר (למשל, תרבות, חינוך, קולינריה, טכנולוגיה וכדומה). עבודה עם משרד יחסי ציבור מבוססת על תכנית עבודה אשר נכתבת בשיתוף אתכם ומטרתה להוביל למיתוג התדמיתי של העסק שלכם. המיתוג נעשה באמצעות חשיפה תקשורתית שוטפת בערוצי המדיה השונים ומציגה מסרים ואינפורמציה אודות העסק שלכם. בשל אופי העבודה, משרדי יחסי ציבור עומדים בקשר רציף עם עיתונאים, עורכים, בלוגרים ואנשי תקשורת ועובדים עימם בשיתוף פעולה. משרדי יחסי הציבור מספקים תוכן לאנשי התקשורת וככל שהתוכן יותר איכותי, מעניין ובא לחדש- כך גם החשיפה.
על כן, נדרש ממשרדי יחסי ציבור לדעת "לארוז" את המסרים של בית העסק באופן קריאייטיבי ומעניין ובד בבד לשמור על האסטרטגיה השיווקית שנקבעה מראש יחד עמכם. 

אנו נדע להתאים לכם משרד אשר בקי בתחום שלכם ועובד בשוטף ובצמוד עם עיתונאים, מגזינים, אתרי אינטרנט, ערוצים ומדורים הקשורים לתחום שלכם. 

 

כמה עולה שירות יחסי ציבור לעסקים קטנים?

כאמור, משרדים המטפלים בעסקים קטנים הם ברוב המקרים משרדים קטנים או משרדים המורכבים כמחלקות מתמחות כאשר אחת מהן מוקדשת לעסקים קטנים. כעסק קטן, ידוע כי התקציב אינו גבוה ועל כן, משרדי יחסי ציבור מתמחרים את הריטיינר החודשי כך שעסק קטן יוכל לעמוד בתשלומים וימשיך בפעילות יחסי הציבור לאורך זמן.  תקציב יחסי ציבור לעסקים קטנים נע בין 3500 ש"ח לחודש ועד 5000 ש"ח בחודש בממוצע . העלות נקבעת על ידי משרד יחסי הציבור ובהתאם לדרישות של המשרד ולתמורה אותה הוא מעניק. ישנם משרדים אשר מספקים גם פעילות דיגיטל ברשתות החברתיות וזאת בתוספת תשלום.

 

זקוקים למשרד יח"צ מומלץ לעסקים קטנים? שירות יחסי ציבור בקליק נועד עבורכם

מתעניינים ביחסי ציבור לעסק קטן? צרו עמנו קשר ונמצא עבורכם את משרדי יחסי הציבור המומלצים בתחומכם. השירות ניתן ללא התחייבות וללא עלות. כל מה שנותר לעשות בדרך למציאת משרד יח"צ מוביל בתחומכם, זה ליצור עמנו קשר באמצעות טופס המייל ואנו נחזור אליכם בהקדם האפשרי.

התחילו כאן בחיפוש יחסי ציבור

השירות ללא תשלום וללא התחייבות

דברו איתנו