המלצות למשרדי יח"צ: 073-7843146

קומוניקט- הודעה לעיתונות

4 כללים לכתיבת קומוניקט-או איך לכתוב הודעה לעיתונות

האמצעי היעיל להעברת אינפורמציה של משרדי יחסי הציבור לעיתונאים הוא באמצעות קומוניקט, הלא היא ההודעה לעיתונות.

הנה 4 כללים שכדאי לזכור כאשר משרד יחסי הציבור שלכם מבקש לאשר את ההודעה לעיתונות שהוא מוציא עבורכם:

 

  1. האורך כן קובע– קומוניקט רצוי שיהיה בן עמוד אחד. עיתונאים רוצים לקבל את תמצית הדברים וקומוניקט ארוך מדי יכול לאבד אותם בדרך…
  2. ההיררכיה של הכותרות– מבנה הקומוניקט מורכב מכותרת גדולה קריאייטיבית המושכת את העין, כותרת משנה המתארת את תמצית הדברים ולאחר מכן תוכן ענייני המספר את הסיפור.
  3. אינפורמציה מלאה– הקומוניקט צריך להכיל אינפורמציה מלאה על בית העסק הכוללת פרטי התקשרות, כתובת, טלפון, שעות פעילות. אם יש אתר, פייסבוק , טוויטר הוסיפו גם אותו.
  4. למי פונים אם מעוניינים באינפורמציה נוספת- בתחתית העמוד חשוב  לציין את שם משרד יחסי הציבור וגם כאן חשוב לציין את כל פרטי ההתקשרות של המשרד. אם עיתונאי רוצה לפנות למשרד עם שאלות על בית העסק כדאי שיהיה לו ברור למי פונים.

 

בהצלחה!

 

 

משרד יחסי ציבור בקליק

צרו עמנו קשר באמצעות טופס צור הקשר בתחתית העמוד ונחזור אליכם בהקדם עם המלצות על משרדי יחסי ציבור מובילים ומומלצים.

 

התחילו כאן בחיפוש יחסי ציבור

השירות ללא תשלום וללא התחייבות

דברו איתנו