המלצות למשרדי יח"צ: 073-7843146

יחסי ציבור לקולינריה

משרדי יח"צ מומלצים בתחום הקולינריה

 

מצאו משרד יחסי ציבור לתחום הקולינריה

אם החלטתם לפנות למשרד יחסי ציבור, הגעתם למקום הנכון. בישראל פועלים עשרות משרדי יחסי ציבור ואנו באים לעשות לכם סדר ולהפנות אליכם מספר משרדי יחסי ציבור שיתאימו לכם. אחרי מעל לעשור בעבודה בתחום ושיתופי פעולה עם משרדים שונים, אנו יודעים לחבר בין בתי עסק למשרדים מתאימים. נשמח לענות על כל שאלה שתהיה לכם. השירות שלנו ניתן ללא תשלום וללא התחייבות מצדכם. 

 

תחום הקולינריה הוא אחד מתחומי הצמיחה המעניינים ביותר במשק הישראלי ובהתאם, גם בעיתונות ובמדיה הישראלית. כיום, קולינריה הינה תחום עיסוק לגיטימי ונהנתנות קולינרית וההנאות ממוצרי איכות קולינרים הפכו לנפוצים בשיח היומי. (עוד בהרחבה על יחסי ציבור למסעדות)

מראות של שפים מבשלים, טיפים מבשלנים, עיסוק ביינות ויקבים ואלכוהול משובח, בירות בוטיק, מעדנים מיובאים מיוחדים וכן קצבי עילית ודגה טרייה, הפכו לחלק מרכזי בהווי החיים של משפחות רבות במעמד הבינוני ומעלה ובתקשורת ההמונים.

במקביל ובמידה רבה בזכות, צמחו משרדי יחסי ציבור רבים המתמקדים בקולינריה. החל מיחסי ציבור שוטפים ועד הפקות תקשורתיות שנוגעות בנישות רבות בתחומי הקולינריה.

תחום הקולינריה כולל מסעדות מכל הסוגים, בתי קפה, ברים, סדנאות בישול, שפים, חברות קייטרינג, ייקבים, מבשלות וחברות מזון. 

יחסי ציבור באמצעי התקשורת 

פעילות יחסי ציבור קלאסיים מתמקדת בחשיפה באמצעי התקשורת. מטרת החשיפה התקשורתית היא לדברר מסרים שיווקיים של המוצר/ העסק לקהל היעד. בנוסף, לחזק את התדמית, המותג והערכים השיווקיים. השאיפה היא שבית העסק יופיע בכתבות, ניוז, בתכניות טלוויזיה כמומחים בתחום, כתבות ביקורת, סקירת מוצרים, כתבות מגזין, כרוניקות ועוד ועוד. ככל שמשרד יחסי הציבור קריאייטיבי יותר, כך גם ניתן להרחיב את החשיפה וזאת תוך היצמדות ליעדים השיווקים של בית העסק.

 

בישראל ישנם מספר משרדי יחסי ציבור שעוסקים אך ורק בקולינריה, ברמות טיפול ותקציב שונות. משרדים אלה מתמחים בקידום לקוחותיהם במדורי האוכל השונים, בין באמצעות כתבות ביקורת ובין באמצעות חדשות אוכל, כתבות צרכנות להנעה לפעולה, הטמעת מוצרים בפלטפורמות שיווקיות, כתבות מתכונים ועוד.  

יחסי ציבור קולינריה בדיגיטל

יחסי ציבור בתחום הקולינריה זוכים לדגש גם בתחום הדיגיטל. משרדי יחסי ציבור מציעים מעטפת של שירותי נראות תדמיתית  באמצעות יחסי ציבור באינטרנט, יחסי ציבור ברשתות חברתיות, ניהול עמודים בפייסבוק ובאינסטגרם, העלאת מספר העוקבים, יצירת תוכן קריאייטיבי ברשתות החברתיות, ניהול ערוצי יוטיוב, יצירת סרטונים ויראלים, קמפיין גיוס המונים ועוד כלים אשר הזירה האינטרנטית מאפשרת. 

משרד יחסי ציבור קולינריה בקליק

צרו עמנו קשר באמצעות טופס צור הקשר בתחתית העמוד או בטלפון ונחזור אליכם בהקדם עם המלצות על משרדי יחסי ציבור מובילים ומומלצים לתחום הקולינריה. 073-7843146

 עוד התמחויות לייף סטייל 

בעיתונות קיימים מספר רב של מדורי סגנון חיים שתחום הקולינריה הוא חלק מהם. תחומי סגנון חיים נוספים אשר זוכים ליחסי ציבור ממוקדים: 

 – יחסי ציבור למסעדות

 – יחסי ציבור לאופנה

– יחסי ציבור לחדרי כושר

 – יחסי ציבור לתיירות

זקוקים למשרד יח"צ מומלץ בתחום הקולינריה? שירות יחסי ציבור בקליק נועד עבורכם

מתעניינים ביחסי ציבור לתחום הקולינאריה? צרו עמנו קשר ונמצא עבורכם את משרדי יחסי הציבור המומלצים בתחומכם. השירות ניתן ללא התחייבות וללא עלות. כל מה שנותר לעשות בדרך למציאת משרד יח"צ מוביל בתחומכם, זה ליצור עמנו קשר באמצעות טופס המייל ואנו נחזור אליכם בהקדם האפשרי.

התחילו כאן בחיפוש יחסי ציבור

השירות ללא תשלום וללא התחייבות

דברו איתנו