ההבדל בין יחסי ציבור לשיווק

מה ההבדל בין יחסי ציבור לשיווק ומהם יחסי ציבור שיווקיים

ההבדל בין יחסי ציבור לשיווק

שיווק הוא מושג כוללני המתייחס למעשה לכל הפעולות אותו ארגון מייצר על מנת לשכנע קהלי מטרה לרכוש מוצר או לשנות דפוסי התנהגות צרכניים.

הכלים השיווקיים העומדים לצד בעלי עסק הם רבים וכוללים מבחר פעולות הניתנות לביצוע וביניהם, ניתן למנות קידום מכירות, כנסים, ימי עיון, פרסום ממוקד, מועדוני לקוחות, מבצעי מכירות וכמובן גם יחסי ציבור, אשר הינם אחד מהכלים העמודים לצד בעלי העסק.

 

יחסי ציבור ושיווק

 

למעשה יחסי ציבור נמנים כחלק מתוך הכלים התקשורתיים השיווקיים העומדים לידי בעלי העסק. אך האם בהכרח יחסי ציבור הם שיווק?

לטענתנו יחסי ציבור טובים הם תמיד שיווקיים, אך לאו דווקא תמיד בפועל. תפקיד בעל העסק (וגם משרד יחסי הציבור) הוא תמיד לזכור שיש מטרה שיווקית בבסיס כל פעולה.

תפקידו של משרד יחסי ציבור הוא כמובן לייצר שטחי פרסום בתקשורת ההמונים, אך רצוי תמיד שהמסרים המועברים יתאמו את המטרות השיווקיות. אחרת האפקטיביות השיווקית של הכתבות תפחת. במילים אחרות, בשונה מהאמירה הנושנה משנות החמישים, לא כל פרסום הוא טוב. אך פרסום ממוקד מטרה הוא תמיד טוב. הוא משלים ומעצים את המטרות השיווקיות האמיתיות של העסק.  

בהצלחה!

 

עוד מאמרים על יח"צ שעלולים לעניין אתכם

 

יחסי ציבור

איך בוחרים משרד יחסי ציבור

ההבדל בין יחסי ציבור לפרסום

ההבדל בין יחסי ציבור לשיווק

יחסי ציבור בעידן האינטרנט

יחסי ציבור ומדיה חברתית

יחסי ציבור יצירתיים

כמה עולה יחסי ציבור

מי זקוק ליחסי ציבור

משרדי יחסי ציבור מובילים

לימודי יחסי ציבור

 

 

יחסי ציבור בקליק

בכל נושא ועניין אתם כמובן מוזמנים ליצור עמנו קשר למציאת משרד יחסי הציבור המוביל ביותר עבורכם. השירות ניתן ללא התחייבות וללא עלות. כל מה שנותר לעשות בדרך למציאת משרד יח"צ מוביל בתחומכם זה ליצור עמנו קשר באמצעות טופס המייל בתחתית העמוד ואנו נחזור אליכם בהקדם האפשרי.

 

חיפוש משרד יחסי ציבור על פי שירות    חיפוש משרד יחסי ציבור על ענף עסקי    חיפוש משרד יחסי ציבור על פי אזור

 

שתף