4 כללים לכתיבת קומוניקט

עובדות שכדאי להתייחס אליהן כאשר מאשרים הודעה לעיתונות

האמצעי היעיל להעברת אינפורמציה של משרדי יחסי הציבור לעיתונאים הוא באמצעות קומוניקט, הלא היא ההודעה לעיתונות.

הנה 4 כללים שכדאי לזכור כאשר משרד יחסי הציבור שלכם מבקש לאשר את ההודעה לעיתונות שהוא מוציא עבורכם:

 

הודעה לעיתונות איך כותבים קומוניקט

 

  1. האורך כן קובע- קומוניקט רצוי שיהיה בן עמוד אחד. עיתונאים רוצים לקבל את תמצית הדברים וקומוניקט ארוך מדי יכול לאבד אותם בדרך...
  2. ההיררכיה של הכותרות- מבנה הקומוניקט מורכב מכותרת גדולה קריאייטיבית המושכת את העין, כותרת משנה המתארת את תמצית הדברים ולאחר מכן תוכן ענייני המספר את הסיפור.
  3. אינפורמציה מלאה- הקומוניקט צריך להכיל אינפורמציה מלאה על בית העסק הכוללת פרטי התקשרות, כתובת, טלפון, שעות פעילות. אם יש אתר, פייסבוק , טוויטר הוסיפו גם אותו.
  4. למי פונים אם מעוניינים באינפורמציה נוספת- בתחתית העמוד חשוב  לציין את שם משרד יחסי הציבור וגם כאן חשוב לציין את כל פרטי ההתקשרות של המשרד. אם עיתונאי רוצה לפנות למשרד עם שאלות על בית העסק כדאי שיהיה לו ברור למי פונים.

 

בהצלחה!

זקוקים למשרד יח"צ מומלץ לתחומכם? שירות יחסי ציבור בקליק נועד עבורכם

מתעניינים ביחסי ציבור? צרו עמנו קשר ונמצא עבורכם את משרדי יחסי הציבור המומלצים בתחומכם. השירות ניתן ללא התחייבות וללא עלות. כל מה שנותר לעשות בדרך למציאת משרד יח"צ מוביל בתחומכם הוא ליצור עמנו קשר באמצעות טופס המייל בתחתית העמוד ואנו נחזור אליכם בהקדם האפשרי.

 

חיפוש משרד יחסי ציבור על פי שירות    חיפוש משרד יחסי ציבור על ענף עסקי    חיפוש משרד יחסי ציבור על פי אזור

שתף